musikmupparen

Alla inlägg under februari 2012

Av musikmupparen - 14 februari 2012 16:24

Ja, Sorry MINA älskade ''läsare'' ;(

För att jag inte har bloggat.. Men jag menar.. Emh.. Vänta ska bara komma på en bra ursäkt..

Juste.. Emh. Jag.. Emh.. Ok men DETTA är sant: Jag har haft Läxor,Dans,skola, Bakning.. Och ja.. jag vill ju också få min EGEN fritid..

Eller vänta.. NU ska jag berätta den RIKTIGA sanningen: Jag har.. GLÖMT :(

Förlåt ;(

Men i gengäld så lägger jag upp hela 6 låtar

Så.. Well, HERE we go..





// Eran FAVORIT bloggare MusikMupparen  

                                            

Av musikmupparen - 5 februari 2012 17:04

Ja, Sorry för att jag inte har bloggat på FYRA dagar ;(

Aja men nu så sitter jag och fixar med en ny header ;)

Aja Musik video kommer jag också Lägga upp..

Eller ja FYRA musik videos ;)

Aja ses om några minuter ;)

Av musikmupparen - 2 februari 2012 19:20

Haha, Ja..

Är jag en musikmuppare?

Eller?

Haha, Vet inte riktigt varför jag hittade på det...

Hittade typ på namnet i fyran tror jag.. ;)

Haha.. Minnen..

Men iallafall..

Jag bjuder på en liten låt.. Eller ja.. Bjuder och Bjuder.. Jag vet inte riktigt men iallafall..

Slut Pratat ( skrivet )

Nu '' Bjuder'' Jag på en låt!


Haha aja!

Imorrn blir det skoldisco.. WihooOOOoooooOOOOoOOooOOOoooOOoo

Tror jag... Verkar som att många inte ska gå.. ;(

Men jag skaa.

Ofc...

Bra musik.. Bra godis (Hoppas jag..)

Bra lÄÄäääÄÄääääääÄÄsk..

Aja byee..

Omg vill inte lämmna er ;(

Aja jag kmmer blogg mer sen..

Pözz <33



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards