musikmupparen

Alla inlägg under januari 2012

Av musikmupparen - 29 januari 2012 12:34

 

Tryck på bilden för att komma till saras blogg :)

Av musikmupparen - 28 januari 2012 20:52

Hej!

Just nu så älskar jag er läsare!

Gick in påstatistik och såg att jag hade fått : 112 VISNINGAR?

asså?

Omg?

Vet inte om sidvisningar betyder något annat än statistik men iállafall,

Jag tänkte ha en liten tävling ( nästan ) varje dag!

priset blir att jag länkar till era bloggar..

FRÅGAN LYDER:

Vad är min kanin för ras..?

Bild på honom :  

Den som först gissar rätt, Får en länkning till sin blogg


Av musikmupparen - 27 januari 2012 13:24

Oh, Oh thats the sound of the polis!

YEEAH Jag hittade låten!

Fasst det var rätt enkelt.. Jag gick in på kanal5.se och sen så stog det: Här är låtarna!

Jag ba: JAAAA

Här är min älskade lååt!

Av musikmupparen - 27 januari 2012 13:08

Look att me know Pirog, Look at me know yeeah.

Yellow and red , The origanal is spreed. Yeeah, yeeah, That food looks realy nice and good yeeah!

Haha, Gjorde om låten lite kanske men ändå.. <33

Åt pirog nyss tror jag typ har drabbats av pirog sjukan.. Ne man haha.

Sitter och kollar på mammor och minimodeller.. Trodde del 3 hade kommit ut men nähä?

:( Juste när jag kollade på gladiatorerna så spelade dom en cool låt när prime kom ut.. Asså eftersom han är typ arenans polis så gick låten typ såhär: Oh, OH estalendala Polis, Oh, OH estalendala polis.

Nån som vet vad den heter? Asså Älskar den såååå.

Haha måste leta efter den <33 Och om jag hittar den så lägger jag upp den på bloggen ofc?

Men haha aja <33

Nu så ska jag leta mer efter låten.

Byee.

Av musikmupparen - 27 januari 2012 10:57

I swear i will not doing anything..

Haha nej men <33

Jag är ju sjuk.. Fortfarande.

Så jag kan inte föja med och åka skridskor med klasen :(

Men wäää.

Hade typ sett fram imot det.. Lite iallafall..

Så nu sitter jagmed Fb, gsm o youtube..

Asså.. Lazy mee..

   <--- Deeen har jag suttit framför typ heela morgonen.

Just nu sitter jag och trycker i mig en pirog..

Haha Och.. Så lyssnar jag på ''the lazy song'' ( lyssnade)

Såå.. efter som jag njöt av den får väl ni också göö de <33 

Haha lyssna och njuut..


// Vem tror du??

Av musikmupparen - 25 januari 2012 18:51

Jaaa!

Omg just nu vill jag´bara ha choklad!

Läängtar såå till helgen, Föör; Då kanske vi ska till ikea..

jag tror ni förstår eller??

På ikea finns det godis, Bland godiset finns det choklad.

som kostar..... 5 kr styck!

Och dom är precis lika goda som marobo och alla andra choklad märken.

Inte lika stor som marabo då, kanske 1 cm mindre men iallafall.

nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom... <33

<--------------- :O omg.

Idag var jag hemma från skolan. Om ni läser inlägget under fattar ni <33.

Aja nu kommer det en låt, undrar ni vad den heter? ''Read the Head line.''

haha aja men pözz <33  

Av musikmupparen - 23 januari 2012 19:19

Well, My ''förskylning'' are not going away soo fast( Ursäkta språket försökte bara ha lite.. SWAG, Elleer ja.. som om det nånsin skulle hända, men iallafall...)

just nu är jag SÅÅÅ förskyld..

Så ja, Jag fick typ värsta nys attacken på engelska lektionen..

Well, Det var pinsamt för det hände precis när när det var som tystas -.-'

Ont i armbågen har jag också, Jag skulle ju snubbla ( Klumpiga ) Jag....

Och inte en utan TVÅ gånger så nu har jag ********* ( konstigt svärord som inte finns) Ont i armen. Armbågen*

 Så jag vet  inte om jag ska gå till skolan imorrn ( på grund av att jag är sjuk.. Inte skad grejen..)

Asså klumpiga jag? Aja men nu har jag inget att göö...

ööööööö, öööööööööö,ööööööö Äh. Byee, Näää,Först måste man ju kolla på videon..Längre ner.. jag tror ni ser den nu eller??  


// Vem tror du??

Av musikmupparen - 19 januari 2012 22:37

Jaaa, Hej...!

Just nu så försöker jag sova men jag kan inte...

  Men, Som sagt. 

'' I just came to say hello '' !

Ja, Jag har igentligen inget att säga..?

Förutom hello..

Aja men iallafall: Jag försöker soova meen kaan inte :O

Så tro inte att jag är världens, typ.. Nattuggla.

Fassssst de e jag ju...

Aja HEJDÅÅ!

Ses kanske Immooorron!

 // Vem troru? 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards